עקבו אחרינו

שליט האימפריה הסינית – לואיס המילטון

הצטרפו לניוזלטר

הגראנד פרי השני של שנת 2017 התקיים היום בסין, כשלואיס המילטון סיים ראשון ועלה למקום הראשון, אותו הוא חולק עם סבסטיאן וטל שסיים שני. מקס ורסטאפן פתח במקום ה-16 וסיים במקום ה-3, מה שהקנה לו את תואר ״נהג היום״.

המרוץ התחיל בצורה נפלאה ללואיס המילטון. לאחר שקבע שיפתח בפול-פוזישן במקודמות ביום שבת, היום הבריטי לא נתן לסבסטיאן וטל או לחברו לקבוצה ולטרי בוטאס את היתרון בפניות הראשונות, והוא שמר על היתרון.

השמיים אמנם היו אפורים, אבל קרלוס סיינץ לקח את ההימור כשפתח את המרוץ עם צמיגי הסופר-סופטס, אבל כבר בסיבוב הראשון הוא יורד מהמסלול לעבר החול, וחוזר אליו כשהוא במקום ה-19.

לארס סטרול מתרסק לעבר החול ופורש מהמרוץ. בעוד מפנים את מכוניתו מהמסלול, מכונית הבטיחות הוירטואלית מופעלת וזה אומר שהנהגים חייבים להוריד מהירות. חדשות רעות מאוד לאלו שרק התחילו לחמם את הצמיגים. פרז נקרא על ידי קבוצתו לפיט-סטופ כי נאמר לו שיש לו פנצ׳ר באחד הצמיגים. מה הקשר בין המקרים? שפרז הוא זה שהוריד את סטרול מהמסלול.

מקס ורסטאפן עשה התקדמות אדירה בסיבוב הראשון של המרוץ. כשהוא פותח במקום ה-16, הוא מתחיל את הסיבוב השני כשהוא במקום ה-7. התקדמות נהדרת.

פלמר, בעוד מכונית הבטיחות הוירטואלית מופעלת, מחליק בפנייה הראשונה בתחיל הסיבוב השלישי (צמיגי סופר-סופטס כמו סיינץ). מוזר מאוד בהתחשב במהירות הנמוכה של הנהגים על המסלול כרגע.

בדיוק כשהמכונית הוירטואלית מסיימת את חלקה במרוץ, ג׳ובינאצי התרסק גם הוא ומכונית הבטיחות הרגילה נאלצה לצאת למסלול. את סוף השבוע הזה, הוא ירצה לשכוח.

ולטרי בוטאס, שפתח את המרוץ במקום השלישי, ירד עד למקום ה-12 עד הסיבוב השביעי בגלל שאיבד שליטה על מכוניתו. כמובן גם בשל כניסה לפיט ביחד עם המילטון שעיכבה אותו מאוד.

ורסטאפן מדהים, בוטאס מאכזב (f1)

בסיבוב ה-16 הולקנברג קיבל עונש של 5 שניות על עקיפה לא חוקית בזמן שהמכונית הוירטואלית פעלה. בנוסף באותו הסיבוב, ראיקונן מתלונן על איבודי כוח בפנייה מספר 12.

בסיבוב ה-20 של המרוץ, ואנדורן נכנס לפיט-סטופ וממנה הוא לא יוצא. בעקבות בעיה בדלק, הוא הנהג השלישי שמסיים את המרוץ מוקדם מהצפוי. גם הטורו-רוסו של דניאל קוויאט נעצרה, וגם הוא יוצא מהמרוץ!

בסיבוב ה-33, פרננדו אלונסו גם הוא מסיים את המרוץ בגלל בעיות טכניות במכונית. בסיבוב ה-41, וטל קבע את הסיבוב המהיר ביותר של המרוץ וחתך את הפער מהמילטון מ-12 שניות ל-8 בלבד. הבריטי המודאג שאל את הצוות שלו כיצד זה ייתכן, ובעוד הוא שואל, הפער מצתמצם ל-7.7 שניות.

שלושה סיבובים בסך הכל חלפו, והמילטון קבע את תוצאת הסיבוב המהיר ביותר, וזה אמור לגמור את הסיכויים של וטל לסיים במקום הראשון.

בסיומם של 56 סיבובים מלאי אקשן, המילטון קובע את הניצחון הראשון שלו בשנת 2017 עם 25 נקודות חשובות מסין. וטל מסיים שני ובכך משווה את כמות הנקודות לזו של המילטון בזכות הניצחון לפני שבועיים באוסטרליה. מקס ורסטאפן, שפתח במקום ה-16, נעל את הפודיום ונבחר לנהג היום בפורמולה אחת.

י

המילטון זוכה, בוטאס בוכה (f1)
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
escort