לגיונריות: עוד ניצחון למיינץ של ויטל כץ ותמר גורן

photo_2024-10-20_15-27-53
Facebook
X
WhatsApp

סופ"ש מאוד סולידי ללגיונריות שלנו באירופה, בתקווה לשבועות מוצלחים יותר בעתיד.

שחר נקב, אירנה קוזנצוב, נועה סלימהוג'יץ', מריה אלמצרי (טורבינה פוטסדאם, ליגה גרמנית ראשונה)

נועה סלימהוג'יץ' הייתה הלגיונרית היחידה של פוטסדאם בסגל למשחק החוץ מול הופנהיים והקשרית ההתקפית אף פתחה בהרכב, אך היא תרצה לשכוח את המשחק הזה מהר מאוד. ארלטה ממטי (21') פתחה את הסכר ושערים של ג'יה קורלי (34') ומליסה קוסלר (36') לא הותירו שום ספק לגבי הלך הרוח במשחק. שער של ג'וליה היקלסברגר-פולר (64') ושערים נוספים של קוסלר (64') וקורלי (67') רק הגדילו את התוצאה עד 6:0. סלימהוג'יץ' הוחלפה בדקה ה-74' של המשחק ותקווה שקבוצתה תתחיל לצבור נקודות באופן מיידי אחרת הדרך חזרה לליגת המשנה תהיה מהירה מאוד. פוטסדאם עדיין ללא נקודות או שערי זכות במקום האחרון בטבלת הבונדסליגה.

שרון בק (ורדר ברמן, ליגה גרמנית ראשונה)

שרון בק המחלימה מפציעה ברצועה הצולבת ראתה את חברתה לורבר ברמן סופי ויידאוור מבקיעה את השער היחיד במשחק החוץ מול פרנקפורט כדי לקחת 3 נקודות חשובות. ברמן ניצבת זמנית במקום השביעי בטבלה.

אסיה דרקסן (דורנבירן/לוסטנאו 07, ליגה אוסטרית ראשונה)

אסיה דרקסן השלימה 90 דק' בהפסד של דורנבירן בבית לפירסט וינה. המארחת עוד עלתה ליתרון בדקה ה-43', אבל האורחות הפכו במחצית השניה.

ויטל כץ ותמר גורן (מיינץ, ליגה גרמנית שלישית)

כבר בדקה השניה נדין אנשטאט העלתה את מיינץ ליתרון 1:0 במשחק החוץ מול וורמס. המחצית הראשונה הסתיימה ב-1:0 קטן כשויטל כץ מפספסת הזדמנו תאדירה לעלות שוב על לוץ התוצאות, אבל במחצית השניה הגיעו עוד שערים. בדקה ה-50 לורה שמאל קבעה 2:0 ורגע אחרי כץ שוב הייתה קרובה למצוא את הרשת אבל שלחה כדור חופשי לעמוד השער. בדקה ה-72' קיארה בוזיאן קבעה 3:0 לאורחות ו-3 דקות לאחר מכן ויטל כץ ירדה מהמגרש. רגע לפני סיום המשחק, פינייה וייס קבעה את התוצאה הסופית, 4:0 למיינץ. תמר גורן לא שותפה הפעם.

הילה שרון (חטאפה, ליגה ספרדית שניה)

משחקה של חטאפה מול קבוצת המילואים של ברצלונה נדחה למועד לא ידוע

השאר תגובה

לגיונריות: עוד ניצחון למיינץ של ויטל כץ ותמר גורן

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את מכבי חיפה במשחק הראשון ביניהן בליגה

לגיונריות: ויטל כץ המשיכה בכושר ההבקעה הנפלא שלה

ליגיונריות: בכורה להילה שרון בחטאפה

פרסום ראשון: שורת מינוים חדשים בנבחרות ישראל לנשים

מאמן שלישי הולך הביתה: צביקה לוי עוזב את פ״ת

escort