הקרב על המפעלים האירופאים

אלופה, סגנית ויורדות כבר יש אך הקרב על המקום ה-3 המוביל אוטומטית לשלב הבתים בליגת האלופות והמלחמה על המקום 5-6 המובילים אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית עוד פתוח עד לסיום המחזור בשבת הקרובה. הולך להיות מעניין!

עקב דירוגה של הבונסדליגה ע"י אופ"א למקום ה-2 מבין הליגות שחברות בה המשמעות היא שהליגה הבכירה בגרמניה שולחת 7 נציגים מטעמה להתחרות באירופה. מקומות 1-3 יעפילו אוטמטית לשלב הבתים בליגת האלופות כאשר מקום 4 יאבק בפלייאוף על הכרטיס הנוסף לשלב הבתים ובמקרה של הפסד בסיכום שני משחקי הפלייאוף היא תנשור לליגה האירופית. מקומות 5-6 יעפילו אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית כאשר הזוכה בגביע (DFB-Pokal) תאבק בפלייאוף על המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.

RELATED POSTS

בתרחיש אפשרי כמו העונה שבו קבוצה שכבר הבטיחה השתתפות במפעל אירופי כלשהו (דורטמונד) זוכה בגביע הליגה הגרמני הקבוצה שתסיים במקום ה-7 בליגה היא זו שתזכה בכרטיס לפלייאוף הליגה האירופית.

הקרב על ליגת אלופות- שתי הקבוצות (דורטמונד והופנהיים) הבטיחו לעצמן כבר את השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה האחת מהן תהיה בבתים והאחרת תתחרה על העפלה לשם מן הפלייאוף ולכן מדובר בקרב מיקומים שהוא יוקרתי למדי על מי מהן תתחיל את העונה מוקדם יותר ומי מהן תהיה בין 32 הגדולות של אירופה.

יעשו זאת בפעם הראשונה?(worldfootball.net)

3) הופנהיים (61 נק' יחס שערים 27+) כרגע הופנהיים אוטומטית בשלב הבתים של ליגת האלופות והיא תפגוש את אוגוסבורג מהמקום ה-14 בבית לאחר שניצחה אותה כבר בחוץ 2:0 בסיבוב הקודם. במקרה שהופנהיים מנצחת או מסיימת בתיקו היא הבטיחה את השתתפותה בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות במקרה של הפסד של הופנהיים היא לא תלויה בעצמה ותקווה לכל תוצאה שהיא לא ניצחון של דורטמונד בסיגנל אידונה פארק ואז הופנהיים לראשונה בהיסטוריה שלה תבטיח השתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות.(נ.ב בויקפדיה אגב כבר החליטו שהופנהיים העפילה. האם מדובר בתחזית למחזור הסיום?)

תחזית או עין הרע? (צילום מסך מוויקיפדיה)

4) דורטמונד (58 נק' יחס שערים 29+) תארח בסיגנל אידונה פארק את וורדר ברמן מהמקום ה-9 אותה ניצחה בסיבוב הקודם 2:1 בחוץ. דורטמונד מצידה חייבת לנצח ולקוות למעידה של הופנהיים מה שיעניק לה את המקום ה-3 עקב יחס שערים עדיף ותהיה אוטומטית בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

הם רוצים להיות שם בראש שקט (Daily Mail)

הקרב על הליגה האירופית- על 3 הכרטיסים הנותרים, מתוכם 2 לשלב הבתים ו-1 לפלייאוף נלחמות לא פחות מחמישה( ואפילו שישה אם אנחנו סופרים את פרנקפורט של טוואטחה בגמר הגביע) קבוצות במחזור הסיום על ההשתתפות במפעל בעונת 17/18! במצב הנוכחי לפי טבלת הליגה הרטה-ברלין ופרייבורג מוצאות את עצמן בעונה הבאה בשלב הבתים ומנשנגדלאבדך (בהנחה שדורטמונד תניף את הגביע) תתמודד בפלייאוף. ואלו התרחישים:

5) הרטה ברלין (49 נק' יחס שערים 0) תארח בביתה את באייר לברקוזן מהמקום ה-12 לה הפסידה הרטה ברלין בחוץ 3:1 בסיבוב הקודם, אם הרטה ברלין מנצחת מקומה ה-5 מובטח וכך גם המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. ישנו תרחיש שגם תיקו יספיק להרטה ברלין אם מנשנגלדבאך תנצח בהפרש של שער 1 בלבד או תיקו ומעידה של פרייבורג/מנשנגלדבאך יספיק לה למקום ה-6 שמוביל גם הוא לשלב הבתים. במקרה של הפסד הרטה ברלין צריכה להתפלל למעידה/תיקו של לפחות שתיים מן שלוש הקבוצות שעלולות לעקוף אותה (פרייבורג, מנשנגלדבאך וקלן) והיא תהיה בשלב הבתים.

הם כבר רגל וחצי שם (Bundesliga Fanatic)

6) פרייבורג (48 נק' יחס שערים 15-) תצא למשחק חוץ קשה באליאנץ ארנה נגד האלופה באיירן מינכן שהוכיחה שגם כשהיא משחקת לפרוטקול בלבד היא נלחמת על המשחק כאילו מדובר במשחק על האליפות. בסיבוב הקודם בביתה של פרייבורג היא הפסידה לבאיירן 2:1 וכל תוצאה במשחק בשבת שהוא לא ניצחון של פרייבורג והיא עשויה למצוא את עצמה מסיימת עונה אפילו ללא הכרטיס לפלייאוף. במקרה של תיקו וניצחונות של קלן ומנשנגלדבאך היא יורדת למקום ה-8 ונשארת ללא כלום. לכן אם פרייבורג לא מנצחת את באיירן היא צריכה להתפלל לנפילות של מנשנגלדבאך וקלן ואפילו ורדר ברמן במקרה שפרייבורג מפסידה לבאיירן.

הם היו שם לפני 3 שנים (livepremierleague.net)

7) בורוסיה מנשנגלדבאך (47 נק' יחס שערים 2-) תארח בבורסיה פארק את הקבוצה מהמקום האחרון שכבר תהיה בעונה הבאה בליגת המשנה, דרמשטאט, כאשר היא לא תלויה בעצמה. ניצחון יכול להעלות עד למקום ה-5 במקרה שהרטה ברלין ופרייבורג מפסידות אך מנשנגלדבאך תסתפק במעידה של אחת מהן כדי לעקוף אותן בסיבוב ולזכות בכרטיס לשלב הבתים. במקרה של תיקו עקב יחס שערים עדיף על פרייבורג (בהנחה שהיא מפסידה) והיא עם הכרטיס לשלב הבתים אך גם ניצחונות של פרייבורג והרטה ברלין וסיום במקום ה-7 יכול להעניק למנשנגלדבאך את הכרטיס לפלייאוף בתנאי שדורטמונד תהיה מחזיקת הגביע ב-27.5.

אצטדיון ששווה אירופה רק שלא יצאו בידיים ריקות בסוף (RP Online)

8) קלן (46 נקודות יחס שערים 7+) מארחת את מיינץ מהמקום ה-13 איתה סיימה בתיקו 0 בסיבוב הקודם. קלן לא תלויה בעצמה כלל כיוון שבמצב הטבלה הנוכחי גם אם דורטמונד מניפה גביע היא מחוץ לאירופה לכן היא חייבת לנצח ולקוות למעידה של לפחות אחת בשביל הסיכוי לכרטיס הפלייאוף ומעידה של לפחות שתיים מהקבוצות שמעליה בטבלה על מנת לזכות בכרטיס לשלב הבתים. ישנו תרחיש אחד בו תיקו יספיק לקלן וזה בתנאי שמנשנגלדבאך תפסיד לאחרונה בטבלה דרמשטאט שורדר ברמן תפסיד גם היא ושדורטמונד תניף גביע, לטעמי קלן תצטרך לשחק על ניצחון אם היא לא רוצה לקוות לנס בשביל למצוא את עצמה באירופה.

עם רצון אמונה וקצת מזל זה אפשרי (worldfootball.net)

9) ורדר ברמן (45 נק' יחס שערים 2-) מתארחת אצל דורטמונד מהמקום ה-4 לה הפסידה בסיבוב הקודם כרשום לעיל 2:1. השתתפות של וורדר ברמן בעונה הבאה במפעל אירופי היא בגדר נס וישנו תרחיש שהוא בגדר סנסציה או "רמונטדה", מושג שנורא אוהבים להשתמש בו לאחרונה, על מנת לזכות בכרטיס כניסה אוטומטי לשלב הבתים!. ורדר ברמן לעומת כל הקבוצות שמעליה בטבלה כרגע חייבת ניצחון כל תוצאה אחרת והסיפור של נגמר, עכשיו בהנחה שורדר ברמן מנצחת היא חייבת שקלן ומנשנגלדבאך יפסידו/יסיימו בשיוויון על מנת לעקוף אותן בטבלה ולקוות בקוצר רוח לגמור גביע הליגה בין דורטמונד ופרנקפורט ולקוות שאת הקבוצה שהיא ניצחה במחזור האחרון בליגה (לכאורה) תנצח בגמר ותעניק לה את הכרטיס לפלייאוף. תרחיש הזוי אף יותר אך אפשרי שיטרוף את כל הקלפים ויהיה סיפור של ממש למחזור האחרון של הליגה יהיה ניצחון של ורדר ברמן, הפסד או שיוויון במשחקים של קלן ומנשנגלדבאך והפסד של פרייבורג שיאפשר לורדר ברמן לדלג מן המקום ה-9 עד ל-6 עקב יחס שערים עדיף ולעלות אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית. זה יהיה סנסציה!.

תהיה פה סנסציה?(Kreiszeitung)

*11) פרנקפורט- ניצחון בגמר הגביע על דורטמונד ייתן לה את הכרטיס לפלייאוף.

אולי דווקא הלגיונר יטרוף את הקלפים עם גביע?(Squawka News Twitter)

**משחקים נוספים: המבורג- וולפסבורג, אינגולשטאט-שאלקה, פרנקפורט-לייפציג.

בקיצור מחכה לנו מחזור עמוס דרמות ומתחים בגרמניה כאשר על הפרק עונה שלמה שתוכרע במשחק 1 של כל אחת מן הקבוצות המוזכרות. תמונת העולות לאירופה תיסגר סופית אך ורק בגמר הגביע ב-27.5 בין דורטמונד לפרנקפורט אך עד אז הכל פתוח ויהיה מרתק לראות מי מבין שבעת/שמונת (פרנקפורט) הקבוצות שמתחרות על השתתפות במפעלים האירופאים תתעלה ברגע האמת ותסיים את העונה עם משהו ביד ומי תלך הביתה בידיים ריקות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?