מוקדמות:
לואיס המילטון עומד בציפיות שלו ומצליח לקחת את הפול פוזישן, וחברו לקבוצת Mercedes ניקו רוסברג, התחיל את המרוץ ישר ליד העמיתו הבריטי, כאשר פתח במקום ה-2. מקס וורסטאפן פתח שלישי ודניאל ריקרדו, כאשר הם מבטיחים שורה שנייה מלאה בקבוצת Red-Bull. ניקו הונקלברג ממשיך ביכולת הנהדרת שלו בכך שפתח במקום החמישי, כאשר הוא עוקף את שני חברי Ferrari, קימי ראיקונן וסבסטיאן וטל, שלקחו את המקום ה-6 וה-7 (בהתאמה). ולטרי בוטאס פתח במקום ה-8, ופליפה מאסה במקום ה-9, וכמו במרוץ הקודם, קבוצת Williams שומרת על מקומות 8 ו-9. נהג Toro Rosso קארלוס סאינץ השלים את העשירייה.
מרוץ:
כבר בסיבוב הראשון קרתה דרמה, כאשר לאחר הרבה התגוששויות בפניות הראשונות, וורליין מסיים את המרוץ, ומכונית הביטחון (סייפטי קאר) יצאה לשטח. בנוסף לכך, המילטון ורוסברג ביצעו פניות לא טובות ועלו קצת על הדשא שליד הכביש, אבל הצליחו לחזור למרוץ, זה עוד פגע בהם בהמשך. בסיבוב החמישי, החלו בעיות בקבוצת Toro Rosso, קארלוס סיינץ מדווח לצוות שלו שתיבת ההילוכים שלו לא מתפקדת כראוי. דניאל ריקרדו ביצע עצירה מוקדמת, ובעקבות זאת נאלץ להתחיל למצוא את דרכו כלפי מעלה החל מהמקום ה-17. הבעיות של סיינץ המשיכו, כאשר הוא קיבל עונש של 5 שניות בעקבות עבירה בפנייה השלישית בתחילת המרוץ.
בסביבות הסיבוב ה-20, בעקבות כניסות לפיט של נהגים שונים, וטל מצא את עצמו במקום הראשון. בסיבוב ה-23, צוותו של רוסברג מודיע לו על בעיה במכונית, המילטון מתפלל כעת ש"חברו" לא יסיים את המרוץ. וטל המשיך לסחוט את הצמיגים הרכים שלו במשך 26 סיבובים פלוס מוקדמות, כאשר ההמלצה לסוג צמיגים זה הוא 22 סיבובים… ובסיבוב ה-29, למרות ש-Ferrari קראה ל-וטל להכנס לפיט, אבל הוא מתעלם מההוראה וממשיך לעוד 2 סיבובים, איזו דרמה… בסיבוב ה-32 הוא החליט להיכנס לפיט, שם הוא שם צמיגים בינוניים, מה שנראה כמו עצירה אחת מבחינתו היום. העצירה שלו מחזירה להמילטון את ההובלה במרוץ, כאשר הוא נמצא כ-5 שניות לפני רוסברג, שנמצא בקרב עצבני עם מקס וורסטאפן על המקום ה-2. בסיבוב ה-36, תקווה לקבוצת סובר להשיג נקודות ראשונות העונה, כאשר נהגי הקבוצה נאסר ואריקסון נמצאו במקומות 11 ו-12.
בסיבוב ה-40, מעט עננים התווספו מעל שמי המרוץ, וריקרדו מקבל הוראה לשמור על חום הצמיגים, ולהמשיך בקצב המהיר שלו. בסיבוב ה-45, Mercedes מזהירה את המילטון שהוא עלול לאבד מעט זמן כי הוא בדרך להגיע לקרב בין 6 נהגים. סיבוב 48, וטל קובע את הסיבוב המהיר ביותר, ונצמד לכנף האחורית של ריקרדו. בסיבוב ה-50, וורסטאפן מצא את עצמו באזור ה-DRS של רוסברג! האם הוא יצליח לעקוף אותו לזכות במקום השני? הוא מצליח לעקוף אותו לשנייה בפנייה הרביעית, אבל רוסברג מיד דואג לשמור על מקומו. באותו הסיבוב, חווה רומן גרוז'אן, נהגה של קבוצת Haas, בעיות בבלמים, כאשר הוא מספר לצוות שלו שהבלמים הקדמיים לא עובדים יותר… בהמשך, קיבל קוויאט עונש של 5 שניות על כך שעזב את המסלול וביצע עקיפה לא חוקית.
5 סיבובים לסיום, וטל דוחף וינסה להכנס לפודיום על חשבונו של וורסטאפן, כאשר הוא סוגר שנייה אחת בכל סיבוב. האם הוא יצליח? מאחורי וטל מצטרף גם ריקרדו על הקרב על המקום השלישי, כאשר הוא מהיר יותר משניהם! וטל מתעצבן על כך שהוא לא מצליח לעשות כלום, וגורם לאנשי הפורמולה לצנזר חלק ממילותיו. ריקרדו בקרב איתנים עם וטל, ובאותו הזמן התחיל המילטון את סיבובו האחרון. המליטון זוכה במרוץ, רוסברג מאחוריו במקום ה-2, ורסטאפן ניצל ומסיים שלישי, וטל העצבני רביעי וריקרדו חמישי.
ניקו ממשיך לאבד נקודות, המילטון מקצץ את הפער בטבלת האליפות לרק ל-19 נקודות, כאשר נשארו רק 2 מרוצים לסיום. האם המילטון יצליח לעקוף את יריבו בשלבים האחרונים של העונה?