בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה במשחק קצבי בטדי

צילום: חורן סריבקיאן ©

צמד של דין דוד לא הספיק לאורחת שספגה שער ניצחון מהאקס טימו מוזי

שלושה ימים אחרי שהפסידה כאן למכבי ת"א, מכבי חיפה חזרה לאצטדיון "טדי" בירושלים במטרה לחזור למסלול הנצחונות. ברק בכר הפיק לקחים מההפסד במוצאי שבת ועלה במערך שונה, 4-3-3, לעומת ה-5-3-2 שהיה מול מכבי ת"א. שריף כיוף כמובן המשיך בין הקורות כשפדראו ועבדולאי סק שומרים על מקומם כצמד בלמים וויטל אנסימבה ממשיך בצד שמאל של ההגנה, החידוש היה הצבתו של עיליי פיינגולד ב-11, בצד ימין של ההגנה. שלישיית הקישור הורכבה מעלי מוחמד, מחמוד ג'אבר ודיא סבע כשבצדדים של דין דוד החלוץ נמצאים קסנדר סברינה ומתיאס נהואל שהשתלבו במקום איתן אזולאי ודולב חזיזה.

אצל הבית"רים, שנחו העקבות דחיית המשחק מול בני סכנין, עלה מה שאפשר לקרוא לו "ההרכב המועדף" על ברק יצחקי, עם מיגל סילבה בין הקורות, זוהר זסנו וגיל כהן כמגנים, אורי דהאן וז'אן מרסלן כבלמים, שלישיית קישור שכללה את איסומעילה סורו, ירין לוי ודור מיכה ושלישייה התקפית שכללה את טימו מוזי, פטריק טוומאסי וירדן שועה.

מחצית ראשונה

משחק מאוד טקטי ומחושב ברבע השעה הראשונה הפך לקצת יותר פתוח לאחר מכן כשדיא סבע מנסה לאיים על השער הבית"רי אבל בלא פחות מ-3 מצבים הוא מצא את גיל כהן מקדים אותו ומחלץ את הכדור. מנגד, הירושלמים ניסו גם הם לאיים על שערו של שריף כיוף אבל כדור שכבר עשה את דרכו לרחבה לא מצא את טימו מוזי בצורה יעילה וההתקפה בוזבזה. מוזי עוד טען להשכלה אך לייבוביץ' סימן לשחק. בדקה ה-19' הגיע הכרטיס הצהוב הראשון במשחק כשטימו מוזי אחז בידו של פדראו ומנע ממנו להוציא מתפרצת. דקה לאחר מכן כבר הגיע השער הראשון, דיא סבע מצא את דין דוד בכדור אומנותי והחלוץ של הירוקים לא התבלבל מול מיגל סילבה וקבע 1:0.

העצבים הירושלמים המשיכו לשלוט ואיסומעילה סורו נכנס לפנקס של לייבוביץ' אחרי עבירה קצת חריפה על דיא סבע. כנראה שהשער החיפאי העיר את המשחק וגם בית"ר הגיעה להזדמנות כשטימו מוזי שוב נבלם אצל כיוף. בדקה ה-26' הרשת שמאוחרי מיגל סילבה זזה שוב אחרי נגיחה חדה של פדראו, אבל הבלם של האורחים קיבל את הכדור מדיא סבע בעמדת נבדל והשער נפסל מהר מאוד.

בדקה ה-34' של המשחק גם הירושלמים עלו על לוח התוצאות. התקפה נהדרת של המארחים שהתחילה עם חילוץ כדור של סורו וצירוף מסירות מהיר הסתיימה עם כדור חד של טימו מוזי לכיוון פטריק טוומאסי והגנאי שלח בעיטה מדויקת לרשדת של כיוף, 1:1. 

בדקה ה-40' של המשחק גם שחקן מכבי חיפה נכנס לפנקס של השופט, מחמוד ג'אבר אירח בתיקול מול טימו מוזי וקיצץ את המגן הבית"רי, מה שזיכה אותו בכרטיס צהוב.

בדקה ה-43' בית"ר כמעט כבשה את השני, עוד פריצה מסוכנת של מוזי ומסירה טובה לטוואמסי הסתיימה בבעיטה של הגנאי אך הכדור שרק ליד העמוד של כיוף. מחצית מאוד אנרגטית הסתיימה ב-1:1.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה בהבזק ברק כשמחמוד ג'אבר מצא את דין דוד ברחבה והחלוץ האורח כבש את השני שלו ושל קבוצתו, 2:1 לחיפה.

הקצב הנהדר נמשך וגם הירושלמים היו קרובים לשער אך לא ניצלו היטב את כדור הקרן שנשרק לזכותם.

האירועים הקצביים המשיכו ואית םגם העצבים, אורי דהאן ודין דוד החליפו דחיפות שזיכו אותם בכרטיס צהוב כל אחד ומנגד בית"ר פספסה הזדמנות לשער כשטימו מוזי לא השתלט טוב כל הכדור כדי לנסות לאיים על שערו של כיוף. גם הירוקים ניסו למצוא שער שלישי במשחק אבל בעיטה של דיא סבע הלכה גבוה מעל המסגרת.

בדקה ה-71' של המשחק הירושלמים כבשו את השני שלהם. ז'קוב ז'נו שנכנס רק מספר דקות קודם לען יחד עם גרגורי מורוזוב (על חשבון גיל כהן ודור מיכה) קיבל כדור מירדן שועה ושלח בעיטה אדירה לרשת, 2:2 בטדי!

שני המאמנים ערכו חילופים לרענן את השורות כשבית"ר הכניסו את מיירון ג'ורג' ועדי יונה על חשבון ירדן שועה וסורו ובמכבי חיפה עלו קני סייף וליאור רפאלוב על חשבון ויטל אנסימבה ומתיאס נהואל.

החילופים כנראה עשו טוב יותר למארחת שכן בדקה ה-77' היא מצאה את הרשת בפעם השלישית! קרן של פטריק טוואמסי הגיעה לטימו מוזי שנגח פנימה, 3:2 לבית"ר!

למרות שמכבי חיפה הייתה זו שצריכה את השער, הכדורים המשיכו לשרוק דווקא יד שערו של שריף כיוף ו-2 קרנות מסוכנות של הירושלמים במזל לא מצאו את הרשת.

עד לסיום המשחק הירוקים לא השכילו למצוא את שער השוויון והתוצאה שלחה את מרבית 22600 האוהדים, שהגיעו הערב, מרוצים לביתם.

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה במשחק קצבי בטדי

שלושה ימים אחרי שהפסידה כאן למכבי ת"א, מכבי חיפה חזרה לאצטדיון "טדי" בירושלים במטרה לחזור למסלול הנצחונות. ברק בכר הפיק

לגיונריות: עוד ניצחון למיינץ של ויטל כץ ותמר גורן

סופ"ש מאוד סולידי ללגיונריות שלנו באירופה, בתקווה לשבועות מוצלחים יותר בעתיד. שחר נקב, אירנה קוזנצוב, נועה סלימהוג'יץ', מריה אלמצרי (טורבינה

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את מכבי חיפה במשחק הראשון ביניהן בליגה

לגיונריות: ויטל כץ המשיכה בכושר ההבקעה הנפלא שלה

ליגיונריות: בכורה להילה שרון בחטאפה

פרסום ראשון: שורת מינוים חדשים בנבחרות ישראל לנשים

מאמן שלישי הולך הביתה: צביקה לוי עוזב את פ״ת

לגיונריות: שער נוסף לויטל כץ במיינץ

escort